Ste že slišali za email marketing? Seveda, gre še za eno vrsto prodajne strategije, marketinga, ki pa podjetnikom, ki ga dobro poznajo in ga znajo izkoristiti, prinaša neslutene dobičke. Če vas zanima, kako funkcionira email marketing in koliko lahko z njim dosežete, vam priporočamo obisk spletne strani Filipa Peska.
Vzpostavitev email marketinga se morda sliši preprosto, vendar pa to še zdaleč ni lahka naloga. Še posebej, če želite res dobre rezultate, boste morali za uspeh trdo delati in biti pri svojem delu dosledni, natančni, prilagodljivi, ustvarjalni. Email marketing sicer poznamo že dlje časa, ampak še vedno se najdejo le redki, ki znajo z njim upravljati tako, da imajo od njega kar najboljše rezultate.
Za dobro strategijo oziroma kampanjo si boste morali vzeti čas in veliko truda. Prva pomembna stvar je baza podatkov tistih, ki jim boste elektronska sporočila pošiljali. Gre za kontaktne podatke strank ali tistih, ki so na primer obiskali vašo spletno stran ter v kakšen obrazec vpisali svoj email. Nikoli pa ne smete tako imenovane baze kupiti! Če želite, lahko podatke potem razdelite glede na spol, lokacijo, starost, interese in podobna področja, saj boste potem lahko določeno sporočilo poslali le neki skupini ljudi, za katere menite, da jih neko področje najbolj zanima oziroma bodo kupili vaš produkt, se naročili na storitev …
Email marketing je v bistvu kar zahteven proces, pri katerem morate vse korake dobro načrtovati. Razmišljajte o tem, kakšno vsebino boste komu poslali, kako boste bralca nagovorili, kako ga boste sploh prepričali, da bo elektronsko sporočilo odprl, kako pogosto jim boste sporočila pošiljali in podobno. Vsekakor se izplača razmišljati izven okvirjev, torej tako, kot nekdo drug morda ne razmišlja. Ta način vam bo vsekakor pomagal tudi pri tem, da boste potencialno stranko znali kar najbolje nagovoriti, obenem pa je ne siliti v kakšen nakup. Email marketing lahko zajema povsem preproste elektronske novičke na vsake toliko časa, kakšne posebne ali akcijske ponudbe, vabila na dogodke, morda voščilo za rojstni dan (zakaj pa ne?) in še in še.
Skratka, bodite ustvarjalni in zanimivi, zavedajte pa se, da od danes na jutri ne bo nič.